طنز و جک

 

 

آخرش نفهمیدم مترادف کلمه مدیون دقیقا چیه ؟
مشغولزومبه ؛ مشغلزمه ؛ مشقولظمبه ؛ مشغلضمه ؛ مشقول ظمه ؛
مشقور زمده ؛ مش غول زبده ؛ مشغول زنده ؛ مش غول زنده …
اگه راستشو بدونی و نگی مش غول ضمبه ای 

 

پسرخالم کلاس اوله گوشیو برداشته به دوستش زنگ بزنه ،
مامان طرف گوشیو جواب داده پسرخالم میگه ببخشید علی هست ؟
مامانش میگه شما ؟ میگه من بغل دستیشم :|
آینده تاریکی برای این بچه متصور هستم !

کی گفته گرونی شده؟
من خودم به شخصه پارسال دو هزار تومن تُخمه میخریدم
امسالم دوهزار تومن تخمه میخرم!
فقط پارسال تو مُشما میداد امسال میگه جیبتو بیار جلو ..!

 

.

همیشه از سال اول ابتدایی تا سال آخر دبیرستان ،
یه نفر هست که سر هر امتحانی میپرسه:
“با خودکار یا با مداد؟”
ینی اینجور آدما آرپیچی هم کمشونه !!

.

دختره افسرده، شکست عشقی خورده، داغون،لهه له! اصلا داره میمیره ،
باز معدلش بالای ۱۷میشه 

 

.

اونجا که قمیشی میگه :
هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم … آدم فکر میکنه با ساندویچشه :D

 .

تو صف نون بودم دیدم دوتا پسر هفت هشت ساله سر نوبت با هم بحث میکردن …
اولی : برو بابا !
دومی : به من نگو بابا به من بگو عمو ،
وقتی میگی بابا من نسبت بهت احساس مسئولیت پیدا می کنم :|
من ۸سالم بود پشت کمدمو به امید راه پیدا کردن به سمت سرزمین نارنیا بررسی میکرد

.
ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯽ
ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ،
ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﮐﻪ ﺯﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ!
ﻭ ﻣﺮﺗﺒﺎ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺭﻓﺘﯽ !؟ :|
چرا کسی رسیدگی نمیکنه ؟!
.

بعضـ ـ ـ ـ ـیام هستن
کـــــــــاسه صبر عــادمو،
با کــــــاسه تـــوالت اشتـــــــــباه میگیـــــرن!!! 

به بعضیا باس گفت:

پر و بالو ک خودم بهـــــــــت دادم..
دم از کــــجا در آوردی بدبخت!؟! 

به بعضیـ ـ ـام باس گفت:
ی خورده راست بگو ببینم اصن بلدی! 

به بعضیام باس گفت:

ب ظاهرت نناز آخه خیابـ ـ ـ ـون ما هم قشنگه..
اما اَز زیرِش فاضلاب رد میشه!

!بعضی ها شبا با عشقشون اس ام اس بازی میکنن تا خوابشون ببره ، 
بعضی ها هم مث من با چراغ قوه ی موبایلشون نور میندازن تو چشم پشه ها … 

دختره اومده میگه ببخشید شما که کامپیوتری هستی نرم افزار free space داری؟
هرچی میخوام کپی کنم رو هاردم پیغام میده free space نیازداری !!! 
خدا سر شاهده قلبم گرفت! 

بچه های مردم میرن المپیاد فیزیک و ریاضی مدال طلامیگیرن 
بعد من هنوز کله مو میکنم تو آستین موقع لباس پوشیدن 


دختره ، نه درس خونده ، نه خوشگله ، نه آشپزی بلده 
خلاصه بگم صفر صفر ،
ازش میپرسی ازدواج کردی... ؟؟؟ 
با اعتماد به نفس کامل میگه هنوز دم به تله ندادم... !!! 
لامصب تو خوده تله ای... !!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 آبان 1392برچسب:طنز,اس ام اس, جک ,جدید, | 15:26 | نویسنده : فرهود بردبار |